Rób zakupy i zbieraj punkty w programie lojalnościowym
Punkty otrzymasz:
kupując wybrane produkty
(każdy produkt ma przydzieloną określoną liczbę punktów tj. każde 1 zł wartości produktu to + 1 pkt)
kupując promowane produkty i pakiety produktów
(każde 1 zł wartości produktów/pakietów to określona indywidualnie wartość punktów)
za rejestrację konta użytkownika +100 pkt
w dniu swoich urodzin +100 pkt
Ogólne zasady programu lojalnościowego Sba
Punkty w programie lojalnościowym przyznawane są wyłącznie zarejestrowanym użytkownikom sklepu. Punkty przyznajemy za dokonane zakupy i aktywności. Przy kolejnym zamówieniu punkty zamieniane są na Voucher, o określonej wartości, którym można zapłacić za część lub całość zamówienia. Punkty nie tracą ważności i możesz je wykorzystać w dogodnym dla siebie czasie.
Przyznawanie, przeliczanie i wykorzystywanie punktów:
- Punkty przyznawane za zakupione produkty są przydzielane wyłącznie po opłaceniu i odebraniu zamówienia (zmiana statusu na "gotowe").
- Za każde 1 zł wydane w naszym sklepie otrzymasz 1 punkt. Wybrane produkty mogą mieć indywidualnie określoną liczbę punktów przydzielanych za ich zakup. Koszty wysyłki nie są brane pod uwagę.
- 100 punktów uprawnia Cię do realizacji zakupów w sklepie za kwotę 5 zł.
- Zdobyte punkty można wymienić na Voucher, którym jest możliwość opłacenia wybranych produktów z oferty sklepu.
- Po wymianie punktów na Voucher, saldo punktów zostanie zmniejszone o daną liczbę punktów.
Przykładowo, podczas kolejnych zakupów użytkownik może wymienić punkty na Voucher:
Zakup produktów za Voucher:
- Napój proteinowy Sba o wartości 3,69 zł - Voucher za 74 punkty (3,69 zaokrąglone w górę do 3,70)
- koncentrat Wpc 80 30 g o wartości 1,99 zł - Voucher za 40 punktów
- Wpc Herkules 700 g o wartości 29,99 zł - Voucher za 600 punktów
Zakup produktów z dopłatą (dla zamówienia o wartości 100 zł):
- użytkownik wykorzystuje Voucher za 100 punktów (5 zł) i dopłaca 95 zł
- użytkownik wykorzystuje Voucher za 400 punktów (20 zł) i dopłaca 80 zł
Informacje dodatkowe
- Klient może prowadzić tylko jedno konto z punktami, których nie ma możliwości przekazania innej osobie.
- W przypadku zwrotu towaru, punkty nie są odbierane Klientowi.
- Wybrane produkty mogą być wykluczone z programu lojalnościowego.