-
Czy trzeba mieć konto w sklepie, aby kupić przedmioty?
Nie, zakupu możesz dokonać bez konieczności posiadania konta.
-
Gdzie znajdę regulamin sklepu?
Regulamin sklepu znajdziesz tutaj: Regulamin
-
Ile kosztuje przesyłka?
Koszt przesyłki jest stały dla zamówienia, szczegóły dot. kosztów przesyłki znajdują się w zakładce: Dostawa i płatność
-
Dla zamówień powyżej 249 zł przesyłka jest darmowa.
-
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Wszystkie dostępne opcje płatności wskazane są na podstronie:
Dostawa i płatność -
Zapomniałem hasła do konta. Jak mogę je odzyskać?
Aby odzyskać hasło należy skorzystać z opcji resetowania hasła: odzyskaj hasło. W tym celu należy podać adres e-mail użytkownika i postępować zgodnie z wyświetlanymi informacjami.
-
Czy zostanę poinformowany o zmianach statusu zamówienia?
Tak. Wszyscy klienci naszego sklepu są informowani o zmianach statusu zamówienia. Po każdej zmianie statusu otrzymasz email z informacjami na adres e-mail przypisany do Twojego konta lub wskazany podczas podawania danych przy składaniu zamówienia.
-
Jak mogę się skontaktować z obsługą sklepu?
Aby skontaktować się z obsługą sklepu przejdź na stronę kontaktu. Możesz skorzystać z formularza kontaktowego lub bezpośrednio za pomocą danych zamieszczonych na stronie.
-
Gdzie mogę osobiście odebrać zamówienie?
Umożliwiamy osobisty odbiór złożonych zamówień bezpośrednio w naszych hurtowniach oraz w wybranych sklepach firmowych Mlekovitka. Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Zobacz, gdzie możesz odbierać swoje zamówienia.
-
Co mam podać w tytule przelewu?
Jeśli wybrałeś jako płatność formę tradycyjnego przelewu, w tytule wprowadź dokładną wartość, wyświetloną przez system. Nie wprowadzaj żadnych zmian, gdyż tylko wtedy będziesz miał pewność, że Twoje zamówienie zostanie prawidłowo opłacone.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po tym, jak zostanie ono wysłane?
Nie. Po zatwierdzeniu zamówienia i przekazania go do wysyłki nie można już wprowadzić żadnych zmian.